Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het voor dat een bestelling beschadigd wordt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht melding bij ons te maken van een gebrek binnen twee maanden na constatering. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@olieenlakcentrale.nl. Wij zullen ons uiterste best doen uw klacht naar behoren op te lossen. Leidt dit echter niet tot een passende oplossing dan is het mogelijk dat u een beroep doet op bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.